Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44639
Название: | Метапрагматичне усвідомлення – складова міжкультурної комунікації. соціальні комунікації в інноваційному освітньому просторі: теоретичні та прикладні аспекти |
Авторы: | Заслужена, Алла Андріївна |
Ключевые слова: | міжкультурна комунікація Інтернет-технології полікультурний розвиток плюрилінгвальна дидактика |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Соціальні комунікації інформаційного суспільства: теоретичні та прикладні аспекти: монографія / під заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.М. Ягодзінського. – К.: Талком, 2020. – С. 130-141. |
Краткий осмотр (реферат): | У зв’язку з процесами глобалізації, мобільності, розвитку Інтернет-технологій відкрилися доступи до комунікації із мультикультурним світом, у якому співіснують різні мови в конкретних соціальних та освітніх контекстах. Актуальність започаткованого дослідження зумовлена новою концепцією мети освітнього процесу, ефективністю використання плюрилінгвального підходу при вивченні другої іноземної мови та вектором плюрилінгвальності освіти у вищих закладах освіти. Якщо раніше мета освіти полягала в ознайомленні студента з різноманіттям мов і культур та розвитку в нього шанобливого ставлення до представників інших культур, то зараз мета змістилася на встановлення діалогу між представниками різних культур. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44639 |
Располагается в коллекциях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
монографія.pdf | 253.63 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.