Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44639
Назва: Метапрагматичне усвідомлення – складова міжкультурної комунікації. соціальні комунікації в інноваційному освітньому просторі: теоретичні та прикладні аспекти
Автори: Заслужена, Алла Андріївна
Ключові слова: міжкультурна комунікація
Інтернет-технології
полікультурний розвиток
плюрилінгвальна дидактика
Дата публікації: 2020
Видавництво: Соціальні комунікації інформаційного суспільства: теоретичні та прикладні аспекти: монографія / під заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.М. Ягодзінського. – К.: Талком, 2020. – С. 130-141.
Короткий огляд (реферат): У зв’язку з процесами глобалізації, мобільності, розвитку Інтернет-технологій відкрилися доступи до комунікації із мультикультурним світом, у якому співіснують різні мови в конкретних соціальних та освітніх контекстах. Актуальність започаткованого дослідження зумовлена новою концепцією мети освітнього процесу, ефективністю використання плюрилінгвального підходу при вивченні другої іноземної мови та вектором плюрилінгвальності освіти у вищих закладах освіти. Якщо раніше мета освіти полягала в ознайомленні студента з різноманіттям мов і культур та розвитку в нього шанобливого ставлення до представників інших культур, то зараз мета змістилася на встановлення діалогу між представниками різних культур.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44639
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монографія.pdf253.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.