Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44639
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заслужена, Алла Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-28T20:08:19Z | - |
dc.date.available | 2020-10-28T20:08:19Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44639 | - |
dc.description.abstract | У зв’язку з процесами глобалізації, мобільності, розвитку Інтернет-технологій відкрилися доступи до комунікації із мультикультурним світом, у якому співіснують різні мови в конкретних соціальних та освітніх контекстах. Актуальність започаткованого дослідження зумовлена новою концепцією мети освітнього процесу, ефективністю використання плюрилінгвального підходу при вивченні другої іноземної мови та вектором плюрилінгвальності освіти у вищих закладах освіти. Якщо раніше мета освіти полягала в ознайомленні студента з різноманіттям мов і культур та розвитку в нього шанобливого ставлення до представників інших культур, то зараз мета змістилася на встановлення діалогу між представниками різних культур. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Соціальні комунікації інформаційного суспільства: теоретичні та прикладні аспекти: монографія / під заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.М. Ягодзінського. – К.: Талком, 2020. – С. 130-141. | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна комунікація | uk_UA |
dc.subject | Інтернет-технології | uk_UA |
dc.subject | полікультурний розвиток | uk_UA |
dc.subject | плюрилінгвальна дидактика | uk_UA |
dc.title | Метапрагматичне усвідомлення – складова міжкультурної комунікації. соціальні комунікації в інноваційному освітньому просторі: теоретичні та прикладні аспекти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
монографія.pdf | 253.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.