Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44641
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заслужена, Алла Андріївна | - |
dc.contributor.author | Гринюк, Світлана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-28T20:52:57Z | - |
dc.date.available | 2020-10-28T20:52:57Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44641 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз сучасних публікацій, присвячених моніторингу вищої освіти на національному і наднаціональному рівнях. Авторами здійснено спробу розкрити етапи становлення вітчизняного та зарубіжного моніторингу, уточнити сутність поняття моніторинг та освітній моніторинг. У статті визначено основні об’єкти моніторингу та напрями проведення досліджень; узагальнено основні завдання, функції, види та принципи проведення освітнього моніторингу. Обґрунтовано, що освітній моніторинг є ефективним засобом оцінювання якості вищої освіти. Авторами доведено, що в умовах кардинальних глобалізаційних змін ця проблема набуває особливого значення як для системи вищої освіти України, так і світу в цілому. Встановлено, моніторинг процедур оцінювання та забезпечення якості вищої освіти має бути системним, постійним та здійснюватися в межах всієї країни. Рейтинги вищих закладів освіти мають формуватися виключно за результатами моніторингу процедур оцінювання та забезпечення якості вищої освіти. Самі процедури оцінювання є важливими елементами системи забезпечення якості освіти та мають розглядатися саме як процедури забезпечення якості освіти. Опосередковано підкреслено, що забезпечення якості вищої освіти в умовах сьогодення є різноплановим та охоплює: наявність необхідних ресурсів, до яких відносяться: кадрові, фінансові, матеріальні, наукові, інформаційні тощо); організацію навчального процесу, яка найбільш адекватно відповідає сучасним тенденціям розвитку національної та світової економіки й освіти; контроль освітньої діяльності закладів вищої освіти та якості підготовки фахівців на всіх етапах навчання та рівнях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вісник післядипломної освіти. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. праць – Київ: УМО, 2020 – № 13(42). – С. 38-58. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
dc.subject | моніторинг | uk_UA |
dc.subject | державна політика у галузі вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | якість вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | органи із забезпечення якості вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | інтернаціоналізація вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Моніторингові дослідження у галузі вищої освіти: національний та наднаціональний виміри | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bulletin_13_42_Pedagogika_Grynyuk_Zasluzhena.pdf | 326.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.