Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44855
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондирєв, І.Ю. | - |
dc.contributor.author | Хонич, М.С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-26T17:39:16Z | - |
dc.date.available | 2020-12-26T17:39:16Z | - |
dc.date.issued | 2020-11-20 | - |
dc.identifier.citation | Бондирєв І.Ю. Відповідальність за здійснення професійної діяльності членом екіпажу або обслуговування повітяного руху диспетчером управління повітрянним рухом (диспетчером служби руху) у стані алкогольного сп’яніння або під впливом наркотичних чи психотропних речовин // Матеріали АЕРО-2020. Повітряне і космічне право: [Матеріали Всеукраїнської конференції молодих учених і студентів, м. Київ, Національний авіаційний університет, 20 листопада 2020 р.] Том 1 / Бондирєв І.Ю., Хонич М.С. – Тернопіль: Вектор. – С.235-237. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-310-120-3 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44855 | - |
dc.description.abstract | У кримінальному законодавстві на даний час питання відповідальності за цей злочин проти безпеки та експлуатації руху є недостатньо дослідженим і з певних причин викликає увагу науковців. Кримінальний кодекс був доповнений ст. 276-1 у 2011році, після ухвалення нового Повітряного кодексу і за цей час у реєстрі судових рішень можна знайти лише постанову і одну ухвалу,датовані 2010 та 2015 роками відповідно, які мають відношення до цієї статті. Для прикладу, якщо брати ст. 287 КК України, а саме випуск в експлуатацію технічно несправних транспортних засобів або інше порушення їх експлуатації, то за увесь час існування цієї статті можна знайти 765 судових рішень, тобто норма 276-1 є «мертвою» щодо реалізації її на практиці. Така ситуація є наслідком складності конструкції, але для того, щоб дослідити цю складність,необхідно визначити певні елементи складу цього злочину. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вектор | uk_UA |
dc.subject | здійснення професійної діяльності членом екіпажу | uk_UA |
dc.subject | стан алкогольного сп’яніння | uk_UA |
dc.title | Відповідальність за здійснення професійної діяльності членом екіпажу або обслуговування повітяного руху диспетчером управління повітрянним рухом (диспетчером служби руху) у стані алкогольного сп’яніння або під впливом наркотичних чи психотропних речовин | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 344.7(043.2) | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали Всеукраїнської конференції молодих учених і студентів «АЕРО-2020. Повітряне і космічне право» 20 листопада 2020 року (Cекція 3 : Кримінально-правові засоби протидії кримінальним правопорушенням . у транспортній сфері) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бондирєв І.Ю., Хонич М.С..pdf | 340.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.