Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44990
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДмитренко, Антон Віталійович-
dc.date.accessioned2021-01-05T13:17:10Z-
dc.date.available2021-01-05T13:17:10Z-
dc.date.issued2020-12-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44990-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора № 580/од від 29.12.2020р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ" Керівник проекту:к.е.н.. доцент Ковальова Марія Леонідівнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єкт дослідження - процес формування системи соціальновідповідального маркетингу бізнес-структури. Предмет дослідження - сукупність теоретичних, практичних та методичних положень та інструментів формування соціально-відповідального маркетингу бізнес-структури. Мета дослідження – розробка пропозицій і практичних рекомендацій щодо формування і застосування соціально-відповідального маркетингу бізнесструктури. Методи дослідження – теоретичного узагальнення і порівняння, статистичного аналізу, системного та комплексного аналізу. Отримані результати та їх новизна – запропоновано методи удосконалення соціально-відповідального маркетингу бізнес-структури з урахуванням сучасних провідних досягнень в даній галузі. Наукова новизна роботи полягає у розробці та обґрунтуванні схеми механізму управління соціально-відповідальним маркетингом бізнес-структури, що враховує їх галузеві особливості. Рекомендації щодо використання результатів – використання запропонованих в кваліфікаційній роботі рекомендацій щодо побудови системи управління соціально-відповідальним маркетингом бізнес-структури, спрямованих на практичне їх застосування українськими автотранспортними компаніями, дозволить їм сформулювати власну стратегію соціальновідповідального маркетингу та підвищитuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетингuk_UA
dc.subjectбізнес-структураuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.titleСоціально-відповідальний маркетинг бізнес-структуриuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_076_Дмитренко А.В..pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.