Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45117
Назва: | Емоційний інтелект як складова професійної компетентності студентів психологів |
Інші назви: | Emotional intelligence as a component of professional competence of students of psychologists |
Автори: | Проскурка, Наталія Миколаївна Proskurka, Nataliia Бондар, С.О. Bondar, S. |
Ключові слова: | емоційний інтелект студенти-психологи професійна компетентність розвиток емоційного інтелекту emotional intelligence students of psychologists professional competence development of emotional intelligence |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Проскурка Н.М., Бондар С.О. Емоційний інтелект як складова професійної компетентності студентів-психологів / Н.М. Проскурка, С.О. Бондар // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 32 – 35 |
Короткий огляд (реферат): | Важливим чинником професійної компетентності майбутніх психологів є високий рівень розвитку емоційного інтелекту. У роботі висвітлено основні результати дослідження емоційного інтелекту студентів-психологів. Наголошено на важливості проведення тренінгової роботи, спрямованої на розвиток емоційного інтелекту студентів-майбутніх психологів. An important factor in the professional competence of future psychologists is the high level of development of emotional intelligence. The paper highlights the main results of the study of emotional intelligence of students-psychologists. The importance of conducting training work aimed at developing the emotional intelligence of students of future psychologists is emphasized. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45117 |
ISBN: | 978-617-7832-67-5 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проскурка, Бондар _тези.pdf | тези | 345.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.