Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45170
Title: | Система навчального тестування як розвиток свідомості майбутнього фахівця в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету |
Other Titles: | System of educational testing as a development of consciousness of the future specialist in the conditions of educational and information environment of а technical engineering |
Authors: | Рахманов, Віталій Олегович Rakhmanov, Vitalii |
Keywords: | свідомість навчальне тестування освітньо-інформаційне середовище семантичні об’єкти consciousness educational testing educational and information environment semantic objects |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Рахманов В.О. Система навчального тестування як розвиток свідомості майбутнього фахівця в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету / В.О. Рахманов // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 134 – 139 |
Abstract: | Розглянуто спосіб комбінування семантичних об’єктів, що формує стійкі асоціації в суб’єктивному семантичному просторі, а багаторазове звернення в ході виконання тестових завдань до окремої групи семантичних об’єктів, призводить до досягнення усталеної свідомості кожного майбутнього фахівця. The method of combining semantic objects is considered, which forms stable associations in the subjective semantic space, and repeated appeals during the test tasks to a separate group of semantic objects, leads to the achievement of established consciousness of each future specialist. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45170 |
ISBN: | 978-617-7832-67-5 |
Appears in Collections: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rakhmanov_tezu.pdf | тези | 293.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.