Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45170
Название: | Система навчального тестування як розвиток свідомості майбутнього фахівця в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету |
Другие названия: | System of educational testing as a development of consciousness of the future specialist in the conditions of educational and information environment of а technical engineering |
Авторы: | Рахманов, Віталій Олегович Rakhmanov, Vitalii |
Ключевые слова: | свідомість навчальне тестування освітньо-інформаційне середовище семантичні об’єкти consciousness educational testing educational and information environment semantic objects |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Рахманов В.О. Система навчального тестування як розвиток свідомості майбутнього фахівця в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету / В.О. Рахманов // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 134 – 139 |
Краткий осмотр (реферат): | Розглянуто спосіб комбінування семантичних об’єктів, що формує стійкі асоціації в суб’єктивному семантичному просторі, а багаторазове звернення в ході виконання тестових завдань до окремої групи семантичних об’єктів, призводить до досягнення усталеної свідомості кожного майбутнього фахівця. The method of combining semantic objects is considered, which forms stable associations in the subjective semantic space, and repeated appeals during the test tasks to a separate group of semantic objects, leads to the achievement of established consciousness of each future specialist. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45170 |
ISBN: | 978-617-7832-67-5 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rakhmanov_tezu.pdf | тези | 293.38 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.