Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45603
Назва: Організаційно-економічне забезпечення адаптації маркетингової політики бізнес-структури до умов зовнішнього середовища
Автори: Дешко, Карен
Ключові слова: дипломна робота
адаптація
маркетингова політика
маркетингова політика
організаційноно-економічне забезпечення
бізнес-структура
ефективність
Дата публікації: 23-гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Сучасний маркетинг передбачає постійне вивчення потреб суспільства, комунікації, стимулювання споживачів, створення позитивної репутації в довгостроковій перспективі. Маркетинг як породження ринкової економіки повинен бути в певному сенсі філософією розвитку торгової компанії, повністю підпорядкованої умовам та вимогам ринку, що перебуває в постійному динамічному розвитку під впливом широкого спектра економічних, політичних, науково-технічних і соціальних факторів. В умовах невизначеності зовнішнього середовища успішна діяльність електронних торговельних мереж передбачає детальне вивчення її особливостей та виявлення існуючих загроз і можливостей і, як наслідок, підвищення ефективності функціонування організації в цілому. Адаптація комплексу маркетингу компаній онлайн-торгівлі до змін умов зовнішнього середовища пов’язана з рішенням питань ефективної організації маркетингової діяльності з урахуванням вимог ринку. У конкурентних умовах компанії повинні оцінювати ефективність кожного каналу просування, кожної акції і заходи з метою формування стратегії і політики управління торговельною компанією з урахуванням рівня соціально-економічного розвитку країни.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Командровська Вероніка Євгенівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45603
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки та бізнес-технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_076_Дешко_ (1).pdf2.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.