Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДешко, Карен-
dc.date.accessioned2021-02-01T08:47:23Z-
dc.date.available2021-02-01T08:47:23Z-
dc.date.issued2020-12-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45603-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Командровська Вероніка Євгенівнаuk_UA
dc.description.abstractСучасний маркетинг передбачає постійне вивчення потреб суспільства, комунікації, стимулювання споживачів, створення позитивної репутації в довгостроковій перспективі. Маркетинг як породження ринкової економіки повинен бути в певному сенсі філософією розвитку торгової компанії, повністю підпорядкованої умовам та вимогам ринку, що перебуває в постійному динамічному розвитку під впливом широкого спектра економічних, політичних, науково-технічних і соціальних факторів. В умовах невизначеності зовнішнього середовища успішна діяльність електронних торговельних мереж передбачає детальне вивчення її особливостей та виявлення існуючих загроз і можливостей і, як наслідок, підвищення ефективності функціонування організації в цілому. Адаптація комплексу маркетингу компаній онлайн-торгівлі до змін умов зовнішнього середовища пов’язана з рішенням питань ефективної організації маркетингової діяльності з урахуванням вимог ринку. У конкурентних умовах компанії повинні оцінювати ефективність кожного каналу просування, кожної акції і заходи з метою формування стратегії і політики управління торговельною компанією з урахуванням рівня соціально-економічного розвитку країни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectорганізаційноно-економічне забезпеченняuk_UA
dc.subjectбізнес-структураuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleОрганізаційно-економічне забезпечення адаптації маркетингової політики бізнес-структури до умов зовнішнього середовищаuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2021_076_Дешко_ (1).pdf2.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.