Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48934
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонрад, Тетяна Ігорівна-
dc.contributor.authorКонрад, Татьяна Игоревна-
dc.contributor.authorKonrad, Tetiana Igorivna-
dc.date.accessioned2021-03-28T14:33:34Z-
dc.date.available2021-03-28T14:33:34Z-
dc.date.issued2021-03-28-
dc.identifier.citationКонрад Т.І. Математична модель багатокритеріального розподілу транспортних потоків для автоматизованих систем мультимодальних транспортних мереж: дис. на здобуття наукового ступеня кандидата техн. наук : 01.05.03. - Київ, 2021. - 232 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48934-
dc.description.abstractУперше розроблено інфологічну модель факторів, показників та критеріїв оптимальності маршрутуперевезеннявантажів в мультимодальнихтранспортних мережах, яка базується на методах евристичного аналізу предметної галузі і відрізняється формалізацією задачі визначення оптимального маршруту у багатокритеріальній формі ієрархії вкладених груп критеріїв, що забезпечує підвищення адекватності математичних моделей розв’язку оптимізаційних задач транспортного типу. Удосконалено математичну модель багатокритеріального розподілу транспортних потоків в мультимодальних транспортних мережах, яка базується і відрізняється багатокритеріальним вибором оптимального маршруту на графах з використанням вкладених згорток за нелінійною схемою компромісів, що забезпечує підвищення ефективності управління транспортними потоками за компромісним відношенням вектору показників ефективності до вартості. Удосконалено архітектуру програмної системи підтримки прийняття рішень багатокритеріального розподілу транспортних потоків в мультимодальних транспортних мережах, яка базується на використанні в розрахунковому блоці структурних елементів, що забезпечують отримання обумовлених рішень про оптимальний маршрут перевезень, як результат синергетичногооб’єднаннярозробленоїінфологічноїмоделіфакторів та показників і удосконаленої математичної моделі оптимального розподілу транспортних потоків.uk_UA
dc.description.abstractВпервые разработана инфологическая модель факторов, показателей и критериев оптимальности маршрута перевозки грузов в мультимодальных транспортных сетях, которая базируется на методах эвристического анализа предметной области и отличается формализацией задачи определения оптимального маршрута в многокритериальной форме иерархии вложенных групп критериев, что обеспечивает повышение адекватности математических моделей решения оптимизационных задач транспортного типа.Усовершенствована математическая модель многокритериального распределения транспортных потоков в мультимодальных транспортных сетях, которая базируется и отличается многокритериальным выбором оптимального маршрута на графах с использованиемвложенных сверток по нелинейной схеме компромиссов, что обеспечивает повышение эффективности управления транспортными потоками по компромиссному отношением вектора показателей эффективности к стоимости. Усовершенствована архитектура программной системы поддержки принятия решений многокритериального распределения транспортных потоков вмультимодальных транспортных сетях, основанная на использовании в расчетном блоке структурных элементов, обеспечивающих получение обусловленных решений про оптимальный маршрут перевозок, как результат синергетического объединения разработанной инфологической модели факторов и показателей и усовершенствованной математической модели оптимального распределения транспортных потоков.uk_UA
dc.description.abstractFor the first time, an infological model of factors, indicators, and criteria of optimal route of cargo transportation in multimodal transport networks was developed, which is based on methods of a heuristic analysis of the subject area and differs in formalizing the problem of determining the optimal route in a multicriteria hierarchy of nested groups of criteria which improves an increase in the adequacy of mathematical models for solving transport-type optimization problems.The mathematical model of multicriteria distribution of traffic flows in multimodal transport networks is improved, which is based on and differs in multicriteria choice of the optimal route on graphs using nested convolutions according to the nonlinear scheme of compromises which improves an increase in the efficiency of traffic flow management by a compromise ratio of the vector of efficiency to cost. Improved the architecture of the software system for decision support of the multicriteria distribution of traffic flows in multimodal transport networks, which is based on the use in the calculation block of structural elements that provide conditional decisions on the optimal route of transportation as a result of synergistic integration and an improved mathematical model of the optimal distribution of traffic flows. The architecture of the software system differs in the improvement of the structure of the calculation unit due to the formalization of the transport problem in a multicriteria form and the choice of the optimal route for the integrated efficiency of graph structures. The use of advanced architecture allows increasing the efficiency of traffic flow management in terms of efficiency and reliability of the original solutions.The mathematical support of the computational algorithm is based on the method of multi-criteria selection of the optimal route for the transportation of goods and the method of optimal distribution of limited resources.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмультимодальне перевезенняuk_UA
dc.subjectоптимальністьuk_UA
dc.subjectбагатокритеріальна оптимізаціяuk_UA
dc.subjectфакторuk_UA
dc.subjectкритерійuk_UA
dc.subjectархітектураuk_UA
dc.subjectсистема підтримки прийняття рішеньuk_UA
dc.subjectмультимнодальне перевозкиuk_UA
dc.subjectоптимальностьuk_UA
dc.subjectмногокритериальная оптимизацияuk_UA
dc.subjectкритерийuk_UA
dc.subjectархитектураuk_UA
dc.subjectсистема поддержки принятия решенийuk_UA
dc.subjectmultimodal transportationuk_UA
dc.subjectoptimalityuk_UA
dc.subjectmulticriteria optimizationuk_UA
dc.subjectfactoruk_UA
dc.subjectcriterionuk_UA
dc.subjectarchitectureuk_UA
dc.subjectdecision support systemuk_UA
dc.titleМатематична модель багатокритеріального розподілу транспортних потоків для автоматизованих систем мультимодальних транспортних мережuk_UA
dc.title.alternativeМатематическая модель многокритериального распределения транспортных потоков для автоматизированных систем мультимодальных транспортных сетейuk_UA
dc.title.alternativeMathematical model of multicriteria distribution of transport flows for automated systems of multimodal transport networksuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc004.415.2uk_UA
Appears in Collections:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради Д 26.062.19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Конрад.pdfАвтореферат1.45 MBAdobe PDFView/Open
dis_Конрад Т.І.pdfДисертація6.21 MBAdobe PDFView/Open
Відгук опонента 2_Конрад Т..pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open
Відгук опонента 1_Конрад Т..pdf501.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.