Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51511
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГайдаш, Анна Владиславівна-
dc.date.accessioned2021-06-29T12:38:06Z-
dc.date.available2021-06-29T12:38:06Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationГайдаш А.В. Сюжетно-композиційні особливості одноактної комедії Мері Луїс Вілсон "Загублені" (2000) /А.В. Гайдаш// Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. О.Г. Шостак. - К.: Талком, 2021. – с.48-51uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8016-02-9-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51511-
dc.descriptionЛітература 1. Асмут Б. Вступ до аналізу драми. Житомир. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. 220 с. 2. Паві П. Словник театру. Львів, Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2006. 640 с. 3. Сонді П. Теорія сучасної драми. Пер. з нім. М. Ліпісівіцького, С. Соколовської. Житомир. Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. 132 с. 4. Lost. A showcase of actors studying at The Acting Studio, Denver Colorado. https://youtu.be/DOy2u8_MYuo 5. Wilson M. Lost. Leading women: plays for actresses II (ed. by Eric Lane and Nina Shengold). N.Y. Vintage Books, 2002. P. 525-537.uk_UA
dc.description.abstractЗвернення авторів нової драми до одноактної п’єси наприкінці ХІХ ст., що сприяє подальшій популярності цієї жанрової форми, П.Сонді пояснює природою драми, яка в той час намагається подолати кризовий період – вирватися з полону класицизму (XVII-XVIII сс.) і реалізовувати соціальний потенціал. Одноактівка концентрує драматичну напругу і заінтригованість міжособистісної дії, які, за словами Сонді, у ХІХ ст. нівелюються внаслідок самотності, ізоляції та безсилля людини. П.Паві додає до визначення одноактівки швидкий ритм твору та «реалістичне штрихування». Недосліджені в українській науці про літературу одноактні твори Мері Луїс Вілсон (нар. 1931) демонструють зреалізований потенціал короткої драматичної форми сучасного театру США. Публікації та театральні вистави за творами Вілсон не лише сприяють популяризації одноактівки, а й роблять її актуальною в контексті драмознавства. На матеріалі п’єси М.Вілсон «Загублені» («Lost») простежимо сюжетно композиційні особливості одноактівки з позицій літературознавчої геронтології.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТалком, Київuk_UA
dc.subjectодноактна комедіяuk_UA
dc.subjectдрамаuk_UA
dc.subjectп'єсаuk_UA
dc.subjectМері Луїс Вілсонuk_UA
dc.subjectсюжетно-композиційні особливостіuk_UA
dc.subjectодноактівкаuk_UA
dc.titleСюжетно-композиційні особливості одноактної комедії Мері Луїс Вілсон "Загублені" (2000)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc821.09(100)(082) Н35uk_UA
Appears in Collections:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІV Міжнародна конференція

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gaydash.pdf704.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.