Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52288
Назва: | Модель функціонування системи «пілот–літак» при управлінні рухом на етапі посадки |
Інші назви: | Function model of the pilot-aircraft system during traffic control at the landing phase |
Автори: | Благая, Людмила Володимирівна Blahaia, Liudmyla V. |
Ключові слова: | математична модель управління рухом людина-оператор ергатична система етап посадки mathematical model motion control human operator ergatic system landing phase |
Дата публікації: | 18-сер-2021 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Благая Л.В. Модель функціонування системи «пілот–літак» при управлінні рухом на етапі посадки: дисертація на здобуття ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.13 «Навігація та управління рухом». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - 166 с. |
Короткий огляд (реферат): | Розроблено стохастичну математичну модель діяльності ергатичної системи «пілот-літак» на етапі заходу на посадку як системи масового обслуговування, яка об’єднує модельні уявлення станів людини-оператора і технічної частини системи в єдину модель. Результати розробленого програмного забезпечення показали, що параметри, отримані за моделлю, відповідають параметрам польоту, отриманим з системи реєстрації параметрів літака на режимі заходу на посадку.
Результати удосконалення математичної моделі «Узагальнена робоча характеристика людини-оператора» дали змогу досліджувати системні характеристики операторської діяльності в системі «пілот–літак» на етапі заходу на посадку та, відповідно до отриманих висновків вносити коригування в методики підготовки пілотів з відпрацювання нештатних та аварійних ситуацій. A stochastic mathematical model of the activity of the ‘pilot-aircraft’ ergatic system at the landing phase as a queuing system has been developed. This model combines model representations of human operator states and the technical part of the system into a single model. The results of the developed software showed that the parameters obtained from the model correspond to the flight parameters obtained from the flight data recorder system during the landing phase. The results of the mathematical model improving ‘Generalized operating characteristic of human operator’ allow investigating the system characteristics of operator activities in the ‘pilot-aircraft’ system at the landing stage and, according to the conclusions obtained, make adjustments to the methods of pilots training for practising emergencies. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52288 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради Д 26.062.03 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Blahaia_autoref.pdf | Автореферат_Благая | 1.21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Dissertation_Blahaia.pdf | Дисертація_Благая | 4.51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.