Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52429
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дротянко, Любов Григорівна | - |
dc.contributor.author | Drotianko, Liubov | - |
dc.contributor.author | Матюхіна, Олександра Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Matiukhina, Oleksandra | - |
dc.contributor.author | Абисова, Марія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Abysova, Mariia | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T08:00:00Z | - |
dc.date.available | 2021-09-20T08:00:00Z | - |
dc.date.issued | 2021-09-20 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52429 | - |
dc.description | Робоча програма навчальної дисципліни «Філософія» | uk_UA |
dc.description.abstract | Навчальна дисципліна «Філософія» є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що сприяють формуванню науково-світоглядних засад спеціаліста, що сприяють формуванню науково-світоглядних засад спеціаліста, озброюють його методологічною культурою, необхідною для ефективної духовно-практичної діяльності, вміння вести науково-дослідну роботу відповідно до вимог сучасної науки. Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь. Метою викладання дисципліни є освоєння студентами основних концепцій, понять, методів світової філософії та її історії, отримання вмінь їх самостійного застосовування в безпосередній практичній та науковій діяльності, навичок орієнтації у складному світі на основі вироблення сучасного науково-філософського світогляду. Філософська підготовка студентів є важливою складовою формування сучасного фахівця для оволодіння майбутньою професією. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: оволодіння основними положеннями дисципліни; засвоєння засобів філософського аналізу проблем людського життя та розвитку науки; навчитися самостійно обґрунтовувати, аргументувати та ілюструвати теоретичні положення конкретними прикладами, які пов’язані з професійною діяльністю спеціалістів цивільної авіації. | uk_UA |
dc.description.abstract | The discipline "Philosophy" is theoretical and practical the basis of a set of knowledge and skills that contribute to the formation of scientific and ideological principles of the specialist, contributing to the formation of scientific and ideological principles of the specialist, equip him with methodological culture, necessary for effective spiritual and practical activities, the ability to lead research work in accordance with the requirements of modern science. This discipline is a theoretical and practical basis a set of knowledge and skills. The purpose of teaching the discipline is to master the basic students concepts, concepts, methods of world philosophy and its history, obtaining their skills independent application in direct practical and scientific activities, orientation skills in a complex world based on development modern scientific and philosophical worldview. Philosophical training students is an important component of forming a modern professional for mastering the future profession. The tasks of studying the discipline are: mastering the basic provisions of the discipline; mastering the means of philosophical analysis of the problems of human life and development of science; learn to justify, argue and illustrate independently theoretical provisions with specific examples that are related to professional activities of civil aviation specialists. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | 1. Андрущенко В. Соціальна філософія. Історія, теорія, методологія: Підручник / В. Андрущенко, Л. Губерський, М. Михальченко. – К.: Генеза, 2006. – 656 с. 2. Кононенко О.Ю. Актуальні проблеми сталого розвитку: навчально методичний посібник / О.Ю. Кононенко. –К.: ДП «Прінт сервіс», 2016. –109 с. 3. Практикум з філософії: Навч. посібник / Л.Г. Дротянко, О.А. Матюхіна та ін. – К.: Книжкове вид-во НАУ, 2006. – 232 с. 4. Рижак. Л. Філософія сталого розвитку людства: навчально методичний посібник /Л. Рижак. - Львів: ЛНУ ім. Івана Франка, 2011. - 518 с. 5. Філософія: Підручник. / Л. В. Губерський, В.П. Андрущенко, І.В. Бойченко та ін., за ред. І.В. Надольного. – [3-е вид.] – К.: Вікар, 2003. – 387 с. 6. Філософія: Підручник /За ред. Л.Г. Дротянко, В.І. Онопрієнко, О.А. Матюхіної. – К.: НАУ, 2012. – 348 с. 7. Філософія: Підручник / За ред. Л.Г. Дротянко, В.І. Онопрієнко, О.А. Матюхіної. – К.: НАУ, 2014 – 720 с. 8.Дротянко Л.Г. Філософія наукового пізнання. – К.: Вид-во Національного авіаційного університету “НАУ-друк”, 2010. – 224 с. 9. Філософія. Хрестоматія / Під ред. Л.Г. Дротянко, О.А. Матюхіної, В.І. Онопрієнка. – К.: Вид-во Національного авіаційного університету, 2009. – 244 с. 10. Белл Д. Соціальні рамки інформаційного суспільства – М., 1979. 11. Дротянко Л.Г. Феномен фундаментального і прикладного знання (Постнекласичне дослідження). – К.: Вид-во Європ. ун-ту фінансів, інформ. систем, менеджм. і бізнесу, 2000. – 423 с. 12. Єрмоленко А.М. Комунікативна практична філософія. Підручник. – К. : Лібра, 1999. – 488 с. 13. Кримський С.Б. Запити філософських смислів / С.Б. Кримський. К.: Вид. ПАРАПАН, 2003. – С. 8-21. 14. Філософський енциклопедичний словник / Під ред. В. І. Шинкарука та ін. – К.: Абрис, 2002.- 978 с. 15 Філософія: хрестоматія (від витоків до сьогодення): навч. Посібник /за ред. Л.В. Губерського).-К.: Знання, 2009. – 621 с. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | робоча програма | uk_UA |
dc.subject | work program | uk_UA |
dc.subject | Філософська пропедевтика | uk_UA |
dc.subject | Philosophical propaedeutics | uk_UA |
dc.subject | світогляд | uk_UA |
dc.subject | outlook | uk_UA |
dc.subject | діалектика | uk_UA |
dc.subject | dialectics | uk_UA |
dc.subject | буття | uk_UA |
dc.subject | being | uk_UA |
dc.subject | матерія | uk_UA |
dc.subject | matter | uk_UA |
dc.subject | людина | uk_UA |
dc.subject | man | uk_UA |
dc.subject | свідомість | uk_UA |
dc.subject | consciousness | uk_UA |
dc.subject | пізнання | uk_UA |
dc.subject | knowledge | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | culture | uk_UA |
dc.subject | феномен | uk_UA |
dc.subject | phenomenon | uk_UA |
dc.title | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Філософія" | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational and methodical complex of the discipline "Philosophy" | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси дисциплін кафедри електроніки, робототехніки і технологій моніторингу та інтернету речей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РПБ_171_2_21_Філософія.pdf | Робоча програма для всіх галузей знань, спеціальностей і освітньо-професійних програм | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.