Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53025
Title: Трансформації суспільної свідомості під впливом новітніх інформаційно-комунікаційних технологій
Authors: Ороховська, Людмила Анатоліївна
Keywords: мас-медіа
масова комунікація
медіареальність
соціокультурне буття
суспільна свідомість
Issue Date: 2017
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Ороховська Л. А. Трансформації суспільної свідомості під впливом новітніх інформаційно-комунікаційних технологій / Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Філософія. Культурологія: Зб. наук. пр. – Вип. 2 (26). – К.: НАУ, 2017. – С. 25-29.
Abstract: У статті аналізується маніпулятивний вплив медіа інформаційної доби на свідомість людини і суспільства. Особливу увагу приділено взаємовпливу медіакультури й інформаційної революції, що проявився в інформатизації медіакультури, посиленні влади телекратії, демасифікації та імперсоналізації мас-медіа і суспільства, уніфікації й стандартизації стилю та жанрів мас-медіа, атомізації суспільства, віртуалізації культури. Від рівня розвитку медіакультури залежить налагодження комунікації в суспільстві, створення символічної реальності, що репрезентує соціальні ідеали і почуття, конструювання соціально-політичних процесів і явищ через відповідну інтерпретацію подій та формування певної системи цінностей.
В статье анализируется манипуляционное влияние медиа информационной эры на сознание человека и общества. Значительное внимание уделено взаимовлиянию медиакультуры и информационной революции, что отразилось в информатизации медиакультуры, усилении власти телекратии, демассификации и имперсонализации масс-медиа и общества, унификации и стандартизации стиля и жанров масс-медиа, атомизации общества, виртуализации культуры. От уровня развития медиакультуры зависит коммуникация в обществе, создание символической реальности, что репрезентирует социальные идеалы и чувства, конструирование социально-политических процессов и явлений посредством определенной интерпретации событий и формированием определенной системы ценностей
The article analyzes the manipulative influence of the media information age on the consciousness of an individual and society. Particular attention is paid to the reciprocal influence of media culture and the information revolution that manifested in the informatization of media culture, strengthening the power of telecracy, demassification and impersonalization of media and society, unification and standardization of the style and genres of mass media, the atomization of society, and culture virtualization. On the level of development of mediaculture, depends adjusting of communication in society, creation of symbolic reality, which presents social ideals and senses, constructing of socio-political processes and phenomena, through the proper interpretation of events and forming of the certain system of values
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53025
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.