Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53071
Title: | Реклама в контексті віртуалізації соціуму |
Authors: | Ороховська, Людмила Анатоліївна |
Keywords: | мас-медіа медіакультура реклама маніпуляція свідомістю |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Ороховська Л. А. Реклама в контексті віртуалізації соціуму /Л. А. Ороховська // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Філософія. Культурологія: Зб. наук. пр. – Вип. 1 (21). – К.: НАУ, 2015. – С. 58-63. |
Abstract: | У статті здійснюється аналіз впливу реклами засобами мас-медіа на особистість з метою формування
плевдопотреб, нових стандартів життя заради отримання прибутків виробниками товарів та послуг, що трансформує ціннісно-нормативні орієнтації соціуму. В статье анализируется влияние рекламы средствами масс-медиа на личность с целью формирования лжепотребностей, новых стандартов жизни с целью получения прибыли производителями товаров и услуг, что трансформирует ценностнонормативные ориентации социума. The article is an analysis of the impact of advertising means of mass media on the individual in order to form needs which really not required or new standards of living for the sake of profit producers of goods and services that transform the value- normative orientation of society |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53071 |
Appears in Collections: | Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ороховська Л. А. Реклама в контексті віртуалізації соціуму.pdf | 266.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.