Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53108
Назва: Мас-медіа як складова людської комунікації
Автори: Ороховська, Людмила Анатоліївна
Ключові слова: мас-медіа
медіакультура
масова комунікація
соціокультурне буття
Дата публікації: 2011
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ороховська Л. А. Мас-медіа як складова людської комунікації / Л. А. Ороховська // Вісник національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія : зб. наук. праць. — К. : НАУ, 2011. — № 1 (13). — С. 135—138.
Короткий огляд (реферат): У статті проводиться дослідження ролі мас-медіа в системі людської комунікації за рівнем соціально обумовленої масштабності спілкування.
В статье проводится исследование роли масс-медиа в системе человеческой коммуникации по уровню социально обусловленной масштабности общения.
The article investigates the role of the mass-media in the system of human communication depending on its social scale
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53108
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ороховська Л. А. Мас-медіа як складова людської комунікації.pdf173.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.