Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53199
Title: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Теорія і практика перекладу другої іноземної мови"
Other Titles: Учебно-методический комплекс учебной дисциплины "Теория и практика перевода второго иностранного языка"
Educational and methodical complex of the discipline "Theory and practice of translation of a second foreign language"
Authors: Зачепа, Ірина Миколаївна
Зачепа, Ирина Николаевна
Zachepa, Iryna
Keywords: друга іноземна мова
міжнародні економічні відносини
міжнародний бізнес
практика перекладу
второй иностранный язык
международные экономические отношения
международный бизнес
практика перевода
second foreign language
international economic relations
international business
translation practice
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Мета викладання дисципліни «Теорія і практика перекладу другої іноземної мови» є комплексною. Вона передбачає формування у студентів всебічного розвитку лінгвістичного, соціолінгвістичного і прагматичного компонентів перекладацьких комунікативних компетентностей, які об’єктивуються високим рівнем виконання різноспрямованих за цільовою мовою (державна/рідна та іноземна) форм і видів перекладу, розгалужених за сферами і ситуаціями письмової мовленнєвої діяльності фахівця як комуніканта-посередника.
Цель преподавания дисциплины «Теория и практика перевода второго иностранного языка» является комплексной. Она предусматривает формирование у студентов всестороннего развития лингвистического, социолингвистического и прагматичного компонентов переводческих коммуникативных компетентностей, которые объективируются высоким уровнем выполнения разнонаправленных по целевому языку (государственная/родная и иностранная) форм и видов перевода, разветвленных по сферам и ситуациям письменной речи коммуникант-посредник.
The purpose of teaching the discipline "Theory and practice of translation of a second foreign language" is complex. It provides for the formation of students' comprehensive development of linguistic, sociolinguistic and pragmatic components of translation communicative competencies, which are objectified by a high level of performance of multidirectional target languages (state / native and foreign) and types of translation, branched by areas and situations of written activity. communicator-mediator.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53199
Appears in Collections:Навчально - методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТППДрІМ_292_1,2_21.pdfРобоча програма981.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.