Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53369
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарпенко, І. О.-
dc.date.accessioned2021-12-15T06:59:09Z-
dc.date.available2021-12-15T06:59:09Z-
dc.date.issued2021-10-21-
dc.identifier.citationКарпенко І. О. Структуризація іміджу підприємства в умовах цифрових трансформацій // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 2. К.: НАУ, 2021. C. 72-74uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53369-
dc.description1. Химич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури. Економіка та держава.2009. №9. С. 59-61. 2. Строцюк Ю. В. Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". 2010. № 684 С. 243–248. 3. Ареф’єва О. В. Побережна З. М. Інтенсифікація управління економічною поведінкою підприємства на конкурентних ринках. БІЗНЕС-ІНФОРМ. 2019. № 12. С. 110 – 118 4. Діденко Є. О. М. С. Лавринець Імідж підприємства як один з факторів його конкурентоспроможності Geopolitical processes in the world today: Collection of scientific articles. – «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education. Vienna, Austria, 2016. – P. 23-27. 5. Таран-Лала О. М., Зось-Кіор М. В., Андрусенко М. М. Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність. Агросвіт. 2020. № 7. С. 18–22. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.7.18 6. Вовк О.М., Ковальчук А.М. Чинники розвитку індустріальних центрів на рівні функціонування підприємств. Матеріали ХVІІ науково – практичної міжнародної конференції «Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика». 3-4 червня 202і р. Харків, Український державний університет залізничного транспорту, 2021 7. Вовк О.М., Ковальчук А.М., Трусобородський Д.М. Шляхи підвищення ефективності прийняття господарських рішень в умовах цифровізації економіки. Scientific achievements of modern society: Abstracts of the 8th International scientific and practical conference, April 1-3, Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2020. P. 301-304.-
dc.description.abstractУ тезах виявлені тенденції дослідження іміджу підприємства. Розглянута структуризація іміджу підприємства в умовах цифрових трансформацій. Визначено що імідж підприємства формується залежно від середовища його функціонування внутрішній та зовнішній.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectімідж підприємстваuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk_UA
dc.titleСтруктуризація іміджу підприємства в умовах цифрових трансформаційuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Інтелектуально-цифровізаційні тенденції економічного розвитку: теорія і практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карпенко.pdfТези конференції351.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.