Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53638
Назва: Удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ Sell It з урахуванням світового досвіду
Інші назви: Improving the marketing communication policy of Sell It Ltd. based on world experience
Автори: Власенко, Анастасія Вікторівна
Ключові слова: дипломна робота
graduate work
комунікація
communication
маркетингова комунікаційна політика
marketing and communication policy
управління
management
маркетинг
marketing
реклама
advertising
Дата публікації: 14-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена дослідженню маркетингової комунікаційної політики на підприємствах та напрямів удосконалення на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Sell It». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам маркетингової комунікаційної політики на підприємствах. У другому розділі наведена загальна характеристика ТОВ «Sell It», проведено аналіз його фінансово-економічних показників діяльності, У третьому розділі вказано напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Sell It» та проведено оцінку результативності запропонованих заходів.
The thesis is devoted to the study of marketing and communication policy at enterprises and areas of improvement, based on the Limited Liability Company «Sell It». The introduction defines the relevance and practical value of the chosen research topic, the main purpose and objectives of the study, the subject and object of the study, the scientific methods of research. The first section focuses on the theoretical foundations of enterprise communications marketing policy. The second section provides a general characteristics of Sell It LLC, analyzes its financial and economic performance, In the third section the directions of improvement of marketing activity of Sell It LLC are specified, and the effectiveness of the proposed measures is evaluated.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: Іванова Тамара Вікторівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53638
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2021_073_ Власенко.pdfдипломна робота921.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.