Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53638
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВласенко, Анастасія Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-01-06T09:09:04Z-
dc.date.available2022-01-06T09:09:04Z-
dc.date.issued2021-06-14-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53638-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: Іванова Тамара Вікторівнаuk_UA
dc.description.abstractДипломна робота присвячена дослідженню маркетингової комунікаційної політики на підприємствах та напрямів удосконалення на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Sell It». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам маркетингової комунікаційної політики на підприємствах. У другому розділі наведена загальна характеристика ТОВ «Sell It», проведено аналіз його фінансово-економічних показників діяльності, У третьому розділі вказано напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Sell It» та проведено оцінку результативності запропонованих заходів.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis is devoted to the study of marketing and communication policy at enterprises and areas of improvement, based on the Limited Liability Company «Sell It». The introduction defines the relevance and practical value of the chosen research topic, the main purpose and objectives of the study, the subject and object of the study, the scientific methods of research. The first section focuses on the theoretical foundations of enterprise communications marketing policy. The second section provides a general characteristics of Sell It LLC, analyzes its financial and economic performance, In the third section the directions of improvement of marketing activity of Sell It LLC are specified, and the effectiveness of the proposed measures is evaluated.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectmarketing and communication policyuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ Sell It з урахуванням світового досвідуuk_UA
dc.title.alternativeImproving the marketing communication policy of Sell It Ltd. based on world experienceuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073_ Власенко.pdfдипломна робота921.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.