Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53671
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутенко, Карина Юріївна-
dc.date.accessioned2022-01-10T09:10:02Z-
dc.date.available2022-01-10T09:10:02Z-
dc.date.issued2021-12-22-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53671-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: Новак Валентина Олексіївнаuk_UA
dc.description.abstractПри написанні дипломної poбoти було досліджено теоретико-методологічні основи маркетингових комунікацій; визначено ключові моделі формування системи просування; розглянуто етапи комунікаційної діяльності;наукові підходи в контексті інтернет-маркетингу; господарську діяльність базового підприємства; сформувано пропозиції, стосовно вдосконалення просування товарів в Інтернет-середовищі; визначено економічний ефект від запропонованих заходів.uk_UA
dc.description.abstractWhen writing the thesis, the theoretical and methodological foundations of marketing communications were studied; key models of promotion system formation are identified; stages of communication activity, scientific approaches in the context of Internet marketing are considered; economic activity of the base enterprise; proposals have been made to improve the promotion of goods on the Internet; the economic effect of the proposed measures is determined.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectinternet marketinguk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегія просування товарів і послугuk_UA
dc.subjectmarketing strategy for the promotion of goods and servicesuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія просування товарів і послуг ТОВ Уапром в мережі Інтернет з урахуванням світового досвідуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing strategy of promotion of goods and services of Uaprom LLC on the Internet taking into account world experienceuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073_БутенкоК..pdfдипломна робота1.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.