Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53957
Назва: | Цілі та особливості проектного навчання в закладі вищої освіти |
Автори: | Хайдарі, Наталія Ігорівна Гарбуз, Анастасія Володимирівна |
Ключові слова: | проектне навчання проект цілі та особливості проектного навчання |
Дата публікації: | 20-лис-2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с. |
Короткий огляд (реферат): | Метод проектного навчання – це метод, за допомогою якого студенти навчаються через роботу над практичними та особистісно-значущими проектами. Наразі метод проектного навчання все більше імплементується в різних освітніх закладах, з певними відмінностями. Метою нашого дослідження було висвітлення проектного навчання, його цілей та особливостей. Крім того були висвітлені такі поняття як роль викладача та студента в проектному навчанні, переваги проектного навчання. Автори вважають, що використання методу проектів підвищить ефективність викладання іноземної мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53957 |
ISSN: | 978-617-7990-01-6 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гарбуз_Хайдарі_Матеріали.pdf | 406.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.