Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХайдарі, Наталія Ігорівна-
dc.contributor.authorГарбуз, Анастасія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-01-18T10:34:02Z-
dc.date.available2022-01-18T10:34:02Z-
dc.date.issued2020-11-20-
dc.identifier.citationПодолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-7990-01-6-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53957-
dc.description.abstractМетод проектного навчання – це метод, за допомогою якого студенти навчаються через роботу над практичними та особистісно-значущими проектами. Наразі метод проектного навчання все більше імплементується в різних освітніх закладах, з певними відмінностями. Метою нашого дослідження було висвітлення проектного навчання, його цілей та особливостей. Крім того були висвітлені такі поняття як роль викладача та студента в проектному навчанні, переваги проектного навчання. Автори вважають, що використання методу проектів підвищить ефективність викладання іноземної мови.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпроектне навчанняuk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectцілі та особливості проектного навчанняuk_UA
dc.titleЦілі та особливості проектного навчання в закладі вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.14 - 057.4:009(063)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гарбуз_Хайдарі_Матеріали.pdf406.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.