Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53957
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хайдарі, Наталія Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Гарбуз, Анастасія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-18T10:34:02Z | - |
dc.date.available | 2022-01-18T10:34:02Z | - |
dc.date.issued | 2020-11-20 | - |
dc.identifier.citation | Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 978-617-7990-01-6 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53957 | - |
dc.description.abstract | Метод проектного навчання – це метод, за допомогою якого студенти навчаються через роботу над практичними та особистісно-значущими проектами. Наразі метод проектного навчання все більше імплементується в різних освітніх закладах, з певними відмінностями. Метою нашого дослідження було висвітлення проектного навчання, його цілей та особливостей. Крім того були висвітлені такі поняття як роль викладача та студента в проектному навчанні, переваги проектного навчання. Автори вважають, що використання методу проектів підвищить ефективність викладання іноземної мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | проектне навчання | uk_UA |
dc.subject | проект | uk_UA |
dc.subject | цілі та особливості проектного навчання | uk_UA |
dc.title | Цілі та особливості проектного навчання в закладі вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.14 - 057.4:009(063) | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура» |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гарбуз_Хайдарі_Матеріали.pdf | 406.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.