Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54111
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрченко, Ольга Андріївна | - |
dc.contributor.author | Yurchenko, Olha Andriivna | - |
dc.contributor.author | Юрченко, Ольга Андреевна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-22T20:27:00Z | - |
dc.date.available | 2022-01-22T20:27:00Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54111 | - |
dc.description.abstract | Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі документознавства та комунікаційних технологій. Метою викладання навчальної дисципліни є формування етико-психологічної компетентності фахівців з інформаційної аналітики у процесі ділового спілкування й уміння залучати її при вирішенні конкретних аналітичних, дослідницьких, практичних завдань; здатності і готовності знаходити і виробляти нові ідеї на основі моральних принципів із знанням психологічних складових, всебічно оцінювати їх, обирати з них найбільш перспективні і результативні. | uk_UA |
dc.description.abstract | This discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of document science and communication technologies. The purpose of teaching the discipline is the formation of ethical and psychological competence of information analysts in the process of business communication and the ability to involve it in solving specific analytical, research, practical tasks; ability and willingness to find and develop new ideas based on moral principles with knowledge of psychological components, comprehensively evaluate them, choose from them the most promising and effective. | uk_UA |
dc.description.abstract | Данная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующих профиль специалиста в области документоведения и коммуникационных технологий. Целью преподавания учебной дисциплины является формирование этико-психологической компетентности специалистов по информационной аналитике в процессе делового общения и умения привлекать ее при решении конкретных аналитических, исследовательских, практических задач; способности и готовности находить и вырабатывать новые идеи на основе нравственных принципов со знанием психологических составляющих, всесторонне оценивать их, выбирать из них наиболее перспективные и результативные. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | етика | uk_UA |
dc.subject | мораль | uk_UA |
dc.subject | норми поведінки | uk_UA |
dc.subject | бесіда | uk_UA |
dc.subject | ethics | uk_UA |
dc.subject | morality | uk_UA |
dc.subject | norms of behavior | uk_UA |
dc.subject | conversation | uk_UA |
dc.subject | этика | uk_UA |
dc.subject | мораль | uk_UA |
dc.subject | нормы поведения | uk_UA |
dc.subject | беседа | uk_UA |
dc.title | Навчально-методичний комплекс дисципліни "Етика та психологія бізнес-комунікацій" | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational and methodical complex of discipline " Ethics and psychology of business communications» | uk_UA |
dc.title.alternative | Учебно-методический комплекс дисциплины «Этика и психология бизнес-коммуникаций» | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси кафедри історії та документознавства |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
01_ЕПБК_РП.pdf | Робоча програма | 671.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
02_ЕПБК_СЛ.pdf | Силабус дисципліни | 292.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
03_ЕПБК_КЗ.pdf | Картка забезпечення літературою | 231.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
04_ЕПБК_ППМКР.pdf | Питання до модульної контрольної | 212.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
05_ЕПБК_МКР.pdf | Зразок модульного білету | 335.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.