Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54374
Назва: Роль «пандемічної» кризи в трансформації вищої освіти: нові вектори інтернаціоналізації
Автори: Гринюк, Світлана Петрівна
Ключові слова: пандемія COVID-19
інтернаціоналізація вищої освіти
навчання за кордоном
академічна мобільність
Дата публікації: 20-лис-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Гринюк С. П. Роль «пандемічної» кризи в трансформації вищої освіти: нові вектори інтернаціоналізації // Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : тези доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2020. - С. 34–38
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню деяких думок і кейсів щодо інтернаціоналізації вищої освіти, які нині представлені у сучасному світовому дискурсі у галузі освіти. Публічний дискурс на цю тематику є соціальним конструюванням, в процесі якого народжуються можливі сценарії майбутнього вищої освіти. Ці сценарії можуть стати стратегіями реальних дій як окремих університетів, так і світової вузівської системи в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54374
Розташовується у зібраннях:Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гринюк.pdf420.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.