Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54374
Назва: | Роль «пандемічної» кризи в трансформації вищої освіти: нові вектори інтернаціоналізації |
Автори: | Гринюк, Світлана Петрівна |
Ключові слова: | пандемія COVID-19 інтернаціоналізація вищої освіти навчання за кордоном академічна мобільність |
Дата публікації: | 20-лис-2021 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Гринюк С. П. Роль «пандемічної» кризи в трансформації вищої освіти: нові вектори інтернаціоналізації // Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : тези доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2020. - С. 34–38 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена висвітленню деяких думок і кейсів щодо інтернаціоналізації вищої освіти, які нині представлені у сучасному світовому дискурсі у галузі освіти. Публічний дискурс на цю тематику є соціальним конструюванням, в процесі якого народжуються можливі сценарії майбутнього вищої освіти. Ці сценарії можуть стати стратегіями реальних дій як окремих університетів, так і світової вузівської системи в цілому. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54374 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гринюк.pdf | 420.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.