Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54471
Title: | Ресурсний потенціал Болгарії як чинник туристичної пропозиції |
Authors: | Козинна, Лідія Володимирівна |
Keywords: | дипломна робота туризм туристичний продукт туристична пропозиція Болгарія ресурсний потенціал |
Issue Date: | Feb-2022 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Козинна Л.В. Ресурсний потенціал Болгарії як чинник туристичної пропозиції. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 90с. |
Abstract: | У процесі нашого дослідження, ми вирішили акцентувати увагу на системному вивченні ресурсного потенціалу Болгарії, яка, відповідно до властивим їй природнім ресурсам, включена до європейських лідерів. Доведенням цього є неповторність, багатоманітність і значна кількість гідротермальних і біокліматичних резервів. Як відомо, у Болгарії є багаті ґрунти, а прибережна морська глина характеризується певними особливостями. Найбільшу цінність є гірське повітря, яке є не дуже відомим природним ресурсом Болгарії. Крім того, необхідно зазначити, що знайомство з природними ресурсами і місцями відпочинку, у Болгарії туристи мають можливість поринути в чудову культуру даної країни, її історію та традиції народу, отримувати насолоду від наявної краси фауни і флори. |
Description: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. геогр. н., Борисюк Оксана Анатоліївна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54471 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФМВ_з_2022_242_Козинна Л.pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.