Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54987
Title: | Формування soft skills в іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі як фактор ефективної реалізації індивідуальної освітньої траєкторії |
Other Titles: | Formation of soft skills in foreign students-future aviation engineers as a factor in the effective implementation of individual educational trajectory |
Authors: | Михеєва, Тамара Олександрівна Mykheieva, Tamara |
Keywords: | індивідуальна освітна траєкторія майбутні фахівці інженери авіаційної галузі фахові компетентності студенти-майбутні інженери individual educational trajectory future specialists aviation engineers professional competencies students-future engineers |
Issue Date: | Apr-2022 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Михеєва Т. О. Формування soft skills в іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі як фактор ефективної реалізації індивідуальної освітньої траєкторії / Т. Михеєва // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 64-65 |
Abstract: | Високі вимоги провідних авіакомпаній світу до фахівців авіаційної галузі, які здобувають відповідну освіту в технічних університетах, обґрунтовують необхідність удосконалення процесу підготовки іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі. Однією з особливостей їхньої професійної підготовки є реалізація індивідуальної освітньої траєкторії (ІОТ) кожного студента. У межах нашого дослідження поняття «індивідуальної освітньої траєкторії іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі» розглядаємо як персональний маршрут опанування інтегральними, загальними та фаховими компетентностями з урахуванням особистісних цілей та можливостей, власних національних та релігійних інтересів з метою досягнення програмних результатів навчання. ІОТ передбачає формування у іноземних студентів не тільки професійно-важливих якостей, але й Soft Skills. The article describes the most important qualities (Skills) of aerospace engineers, which are necessary for effective professional activity, in particular: analytical skills, business skills, critical thinking skills, mathematical skills, problem solving skills, writing skills. The most popular skills of interpersonal communication are singled out: creativity, persuasiveness, cooperation, adaptability, emotional intelligence. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54987 |
Appears in Collections: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Михеєва Т..pdf | стаття | 207.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.