Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54991
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смолінчук, Лариса Симонівна | - |
dc.contributor.author | Smolinchuk, Larysa | - |
dc.contributor.author | Чжан, Сінь | - |
dc.contributor.author | Chzhan, Sin | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-09T19:12:15Z | - |
dc.date.available | 2022-06-09T19:12:15Z | - |
dc.date.issued | 2022-04 | - |
dc.identifier.citation | Смолінчук Л.С., Чжан Сінь. Створення інноваційного освітнього середовища закладу вищої освіти / Л. Смолінчук, Чжан Сінь // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 77-78 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54991 | - |
dc.description.abstract | Сучасний період розвитку України визначає необхідність значного підвищення якості підготовки фахівців.Основним завданням закладів вищої освіти стає підготовка конкурентоспроможних фахівців, що володіють навичками швидкої адаптації до умов безперервних змін, методами контролю, взаємозамінності, удосконалення організації праці, готових до виконання інноваційної діяльності в різних професійних галузях. Це вимагає пошуку нових шляхів вирішення ряду актуальних методологічних, дидактичних проблем, а також впровадження нових елементів у зміст, організацію і управління навчально-виховним процесом, створення освітнього середовища, яке б максимально сприяло формуванню загальнонаукових, професійних та інноваційних компетенцій майбутніх фахівців. Інноваційні компетентності передбачають вироблення адекватного ставлення до нововведень, до ситуації невизначеності, умінь швидко реагувати за умов, що постійно змінюються та приймати рішення на випередження. | uk_UA |
dc.description.abstract | Тhe concept of «innovative education environment» has been analyzed. Modern approaches to defining the structure and content of the innovative educational environment of high school have been considered.It is noted that the innovative educational environment of the university can function effectively on the basis of humanistic, strategic, system-structural, innovative, synergistic, competence-based and cultural approaches. Нighlights the conditions and measures on formation and efficient operation of the university education environment. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | інноваційне освітньє середовище | uk_UA |
dc.subject | інноваційні компетентності | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | educational environment | uk_UA |
dc.subject | innovative educational environment | uk_UA |
dc.subject | innovative competencies | uk_UA |
dc.subject | institution of higher education | uk_UA |
dc.subject | professional education | uk_UA |
dc.title | Створення інноваційного освітнього середовища закладу вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Creating an innovative educational environment for higher education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.1 | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Смолінчук, Чжан Сінь.pdf | стаття | 206.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.