Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55229
Title: Вплив міжнародного франчайзингу на розвиток торговельних мереж України
Authors: Мотузенко, Владислав Сергійович
Keywords: дипломна робота
міжнародний франчайзинг
торгівельні мережі
міжнародний бізнес
франшиза
економіка
Issue Date: Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Ведення бізнесу на міжнародному ринку є складним завданням, тому що спочатку потрібно знати та розуміти місцевий ринок. Не є таємницею, щоб вийти на світовий ринок потрібні значні інвестиції. У цьому дуже допомагає міжнародний франчайзинг. Франчайзинг — це ефективний інструмент для розвитку малого бізнесу, поєднуючи переваги великого та малого бізнесу, щоб допомогти використати досвід великих компаній для розвитку малого бізнесу. Доступ до міжнародних ринків дозволяє франчайзерам швидко розширювати свою діяльність в інших країнах. Така модель ведення бізнесу допомагає будувати відносини між країнами та сприяє економічному розвитку. Тому міжнародний франчайзинг стрімко розвивається не тільки в Європі, а й в Україні.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: професор, к.е.н.Татаренко Наталія Олексіївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55229
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_292_2022_МотузенкоВ.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.