Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55765
Title: | Контекстно-онтологічні засоби управління та інтеграції мультимедіа |
Authors: | Чаплінський, Юрій Петрович |
Keywords: | мультимедійний контент онтологія контекст Semantic Web семантизація Web-контент інтеграція знань |
Issue Date: | 29-Jun-2022 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Чаплінський Ю.П. Контекстно-онтологічні засоби управління та інтеграції мультимедіа // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.125-126. |
Abstract: | Інтеграція знань з різних джерел в результаті вимагає абсолютно іншого типу знань або нової ідеї, як вирішити певну проблему або інтеграцію різних видів знань, що призводить до розробки нових типів знань, зокрема мультимедійного представлення. Semantic Web являє собою розширення WWW, в рамках якого інформація (Web-контент) подається у форматах, яка дозволяє шукати, розділяти та інтегрувати інформацію значно легше. В якості засобу представлення контенту використовуються онтології. Сьогодні мультимедійні онтології дозволяють реалізувати анотацію, аналіз мультимедійного контенту, пошук мультимедійних об’єктів на основі контексту, персоналізацію, алгоритми та управління процесами. В рамках розроблених технологій використання мультимедійних ресурсів розглядається через модель деякого контексту. В доповіді представлено використання онтологій та контексту як засобів управління та інтеграції мультимедійних ресурсів. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55765 |
Appears in Collections: | ХІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ММТ Чаплінський Ю. 2021.pdf | Тези доповіді | 230.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.