Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55777
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Красовська, Євгенія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-07T11:36:03Z | - |
dc.date.available | 2022-07-07T11:36:03Z | - |
dc.date.issued | 2022-06-29 | - |
dc.identifier.citation | Красовська Є.В. Цифрова освіта як складова сучасного навчання // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.67-69. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55777 | - |
dc.description | 1. Биков В.Ю. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті – імператив її модернізації / В. Биков. // Національна доповідь розвитку освіти України, 2011. – С. 118-124. 2. Соколовська Т. П. Електронні засоби навчання: позитивні й негативні фактори використання їх у навчанні / Соколовська Т. П. // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – Вип. 10. – К. : Ін-т педагогіки НАПН України, 2010. – С. 120–124. 3. Гаврілова Л., Топольник Я. Цифрова культура, цифрова грамотність, цифрова компетентність як сучасні освітні феномени. Інформаційні технології та засоби навчання; наук. фах. вид. України. 2017. (№5). С. 1 – 14. 4. Осадчий В. В. Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / В. В. Осадчий // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2015. Т. 48. – № 4. – С. 47–57. 5. Тихонова Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології професійної діяльності педагога: сутність поняття / Т. В. Тихонова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. – 2011. Вип. 1.33. – С. 101–104. | uk_UA |
dc.description.abstract | Комп’ютерні технології стали невід'ємною частиною кожного життя, в якій би формі вони не з'являлися. Практична медіаграмотність – важлива ключова навичка в сучасному світі. Має сенс інтегрувати цифрові медіа в повсякденне життя, що дозволить створити простір, в якому можна буде ознайомитися з безліччю творчих і освітніх цілей. Медіаосвіта включає в себе всі види діяльності, спрямовані на те, щоб вчитися критично, грамотно і творчо використовувати ЗМІ. Система освіти змінюється в результаті більшої інтеграції цифрових медіа в навчання: студенти допомагають формувати інтерактивні заняття; цифрова інтеграція; доступ до навчальних матеріалів незалежно від часу і місця; підвищення медіаграмотності; редаговані навчальні матеріали. Цифрові технології та медіа відкривають великі можливості – вони роблять знання доступними для всіх і в той же час змінюють спосіб навчання студентів і передачі знань викладачами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
dc.subject | медіакомпетентність | uk_UA |
dc.subject | медіаосвіта | uk_UA |
dc.subject | цифрова інтеграція | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні заняття | uk_UA |
dc.subject | мобільні пристрої | uk_UA |
dc.title | Цифрова освіта як складова сучасного навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | ХІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ММТ Красовська Є. 2021.pdf | Тези доповіді | 245.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.