Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФотинюк, Володимир Григорович-
dc.date.accessioned2022-07-21T20:49:10Z-
dc.date.available2022-07-21T20:49:10Z-
dc.date.issued2022-06-16-
dc.identifier.citationФотинюк В.Г. Дослідження стану формування позитивного ставлення студентів ЗВО до здорового способу життя / В.Г. Фотинюк // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XVII Міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І. Вржесневського. - К.: НАУ, 2022. - С. 95 - 97.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55878-
dc.description.abstractСьогодні, як ніколи, гостро постає проблема формування здорового способу життя молоді, зокрема й студентської. Від того, наскільки успішно вдасться сформувати та закріпити у свідомості навички здорового способу життя в молодому віці, залежить надалі реальний спосіб життя, що перешкоджає чи сприяє розкриттю потенціалу особистості. Молодь найбільш сприйнятлива до різних формуючих і освітніх впливів. З одного боку, у цьому віці вже існує основа для прояви свідомої індивідуальної активності у забезпеченні здорового життя. З іншого боку, робота в цьому напрямку дозволяє також нейтралізувати в подальшому розвиток факторів ризику різних захворювань, запобігти виникненню шкідливих звичок. Таким чином, молодь постає як найбільш перспективна, у відношенні формування здорового способу життя.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, 2022uk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectставленняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectумови життєдіяльностіuk_UA
dc.subjectосвітній впливuk_UA
dc.subjectсвідомістьuk_UA
dc.titleДослідження стану формування позитивного ставлення студентів ЗВО до здорового способу життяuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:XVII Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2022)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.