Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55881
Назва: Інтерпретування мотиваційних потреб в руховій активності студентів для створення нової моделі фізичного виховання
Автори: Чиченьова, О.М.
Новікова, І.В.
Гришко, Л.Г.
Ключові слова: рухова активність
студенти
фізичне виховання
мотиваційна потреба
ставлення
особистість
Дата публікації: 16-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Чеченьова О.М. Інтерпретування мотиваційних потреб в руховій активності студентів для створення нової моделі фізичного виховання / О.М. Чеченьова, І.В. Новікова, Л.Г. Гришко // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XVII Міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І. Вржесневського. - К.: НАУ, 2022. - С. 105 - 107.
Короткий огляд (реферат): Давно доведено, що фізичне виховання потрібно розглядати, як життєву необхідність кожної сучасної людини. За допомогою своїх засобів впливу на фізичний і духовний розвиток особистості, фізична культура, спорт, і взагалі рухова активність це компоненти, які сприяють збереженню здоров’я людини, підтримки її працездатності, формуванню загальнокультурних цінностей індивідуму. Спорт, фізична культура є невід’ємною частиною життя мільйонів європейців та його суспільства. Перший політичний документ направлений на спортивну діяльність в ЄС, був прийнятий в 2007 році і мав назву “Біла книга по спорту” де зазначалася політика, охоплення інформаційних просторів, забезпечення реалізації програм по популяризації та залученню населення до активного способу життя, покращення фізичної працездатності тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55881
Розташовується у зібраннях:XVII Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.