Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55941
Title: | Методологія порівняльного аналізу динаміки просторово-часових характеристик організму студентів основного та спеціального відділення |
Authors: | Вржесневська, Ганна Іванівна Шип, Лілія Олександрівна Кузнєцова, Людмила Борисівна |
Keywords: | дитиноцентризм студентоцентризм порівняльний аналіз просторово-часова характеристика спеціальне відділення психофізіологічні особливості |
Issue Date: | 17-Jun-2021 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Вржесневська Г.І., Шип Л.О., Кузнєцова Л.Б. // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVI Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 39 - 42. |
Abstract: | Фундаментальною основою сучасної педагогіки є концепція «дитиноцентризма» або «студентоцентризма». Реалізація зазначеної доктрини передбачає суб’єктність студента при навчанні і, таким чином, максимальну індивідуалізацію педагогічного процесу (як загалом, так і зокрема процесу фізичного виховання). Дослідження педагогічних впливів у цьому контексті та їх взаємозв’язок з індивідуальними особливостями та відповідними характеристиками тих, хто займається розглядається фахівцями фізіології, педагогіки, психології, соціології, інших дисциплін під різними кутами зору у міждисциплінарній площині. У суто педагогічному підтексті та психологічному вимірі, у першу чергу, розглядаються аспекти, пов’язані з когнітивною сферою, формуванням мотивації та адекватних пріоритетів у навчанні та праці. Дослідження оптимізації індивідуального підходу у фізичному вихованні головним чином пов’язане з урахуванням індивідуальних характеристик фізіології людини, фізичних здібностей та антропометричних показників у контексті реалізації фізичних можливостей індивіда. Взаємозв’язок та взаємодоповнення цих підходів дозволяє створити об’єктивну картину індивідуальних можливостей і переваг у фізичному вихованні індивіда. У цьому контексті, на думку авторів, перспективними є дослідження психічних (ВНД), психосоматичних (індивідуальна хвилина, 7-метровий тест) та м’язових показників у площині міждисциплінарного дискурсу подальшої індивідуалізації фізичного виховання. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55941 |
Appears in Collections: | XVI Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДОЛОГІЯ ПОРІВНЯЛЬНОГО АНАЛІЗУ ДИНАМІКИ ПРОСТОРОВО-ЧАСОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК ОРГАНІЗМУ СТУДЕНТІВ.pdf | 564.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.