Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55945
Title: Диференційоване оцінювання фізичної підготовленості учнів початкових класів, віднесених до різних медичних груп в процесі фізичного виховання
Authors: Михальчук, А.Д.
Keywords: диференційоване оцінювання
фізична підготовленість
учні
медична група
фізичне виховання
навчально-виховній процес
педагогічний контроль
мотивація
Issue Date: 17-Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Михальчук А.Д. Диференційоване оцінювання фізичної підготовленості учнів початкових класів, віднесених до різних медичних груп в процесі фізичного виховання // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVI Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 99 - 102.
Abstract: Останнім часом в Україні спостерігається спроба відповідних державних органів управління освіти оптимізувати навчально-виховний процес з фізичної культури у початковій школі. Внаслідок цього значних змін зазнали програма фізичної культури для учнів початкової школи, а також підходи до визначення нормативів з фізичної підготовленості. Певні нормативи були суттєво змінені, а саме: зменшена їх кількість або узагалі скасовані без проведення відповідного наукового обґрунтування. Запропоновані новації майже повністю змінили систему оцінювання учнів молодших класів у процесі фізичного виховання, яка була традиційною для початкової школи протягом багатьох років (Т. Ю. Круцевич, 2015). Це зумовило виникнення багатьох дискусій між фахівцями щодо необхідності реформ у тому вигляді, у якому вони виконуються. На сьогодні в нашій країні постала проблема оптимізації диференційованого оцінювання фізичної підготовленості молодших школярів, які належать до різних медичних груп, у наявній системі фізичного виховання. Аналіз та узагальнення проведених фахівцями досліджень з даної проблематики дозволили дійти висновку про необхідність розробки обґрунтованої диференційованої системи оцінювання фізичної підготовленості учнів початкової школи, оскільки програма фізичної культури передбачає опосередковану систему оцінювання фізичної підготовленості учнів молодшого шкільного віку без урахування їх приналежності до основної, підготовчої або спеціальної медичної групи.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55945
Appears in Collections:XVI Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2021)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.