Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55945
Название: Диференційоване оцінювання фізичної підготовленості учнів початкових класів, віднесених до різних медичних груп в процесі фізичного виховання
Авторы: Михальчук, А.Д.
Ключевые слова: диференційоване оцінювання
фізична підготовленість
учні
медична група
фізичне виховання
навчально-виховній процес
педагогічний контроль
мотивація
Дата публикации: 17-июн-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Михальчук А.Д. Диференційоване оцінювання фізичної підготовленості учнів початкових класів, віднесених до різних медичних груп в процесі фізичного виховання // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVI Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 99 - 102.
Краткий осмотр (реферат): Останнім часом в Україні спостерігається спроба відповідних державних органів управління освіти оптимізувати навчально-виховний процес з фізичної культури у початковій школі. Внаслідок цього значних змін зазнали програма фізичної культури для учнів початкової школи, а також підходи до визначення нормативів з фізичної підготовленості. Певні нормативи були суттєво змінені, а саме: зменшена їх кількість або узагалі скасовані без проведення відповідного наукового обґрунтування. Запропоновані новації майже повністю змінили систему оцінювання учнів молодших класів у процесі фізичного виховання, яка була традиційною для початкової школи протягом багатьох років (Т. Ю. Круцевич, 2015). Це зумовило виникнення багатьох дискусій між фахівцями щодо необхідності реформ у тому вигляді, у якому вони виконуються. На сьогодні в нашій країні постала проблема оптимізації диференційованого оцінювання фізичної підготовленості молодших школярів, які належать до різних медичних груп, у наявній системі фізичного виховання. Аналіз та узагальнення проведених фахівцями досліджень з даної проблематики дозволили дійти висновку про необхідність розробки обґрунтованої диференційованої системи оцінювання фізичної підготовленості учнів початкової школи, оскільки програма фізичної культури передбачає опосередковану систему оцінювання фізичної підготовленості учнів молодшого шкільного віку без урахування їх приналежності до основної, підготовчої або спеціальної медичної групи.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55945
Располагается в коллекциях:XVI Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2021)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.