Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55952
Title: | Підвищення ефективності фізичного виховання для студентів в умовах дистанційного навчання |
Authors: | Журавльов, С.О. Кондратович, А.Б. Кривенда, В.С. |
Keywords: | фізичне виховання студенти дистанційне навчання ефективність якість освіти спортивно-ціннісні орієнтири |
Issue Date: | 17-Jun-2021 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Журавльов С.В., Кондратович А.Б., Кривенда В.С. Підвищення ефективності фізичного виховання для студентів в умовах дистанційного навчання // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVI Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 62 - 66. |
Abstract: | В зв'язку з заходами по боротьбі з розповсюдженням короно-вірусу, освітня система зіткнулася з необхідністю проводити навчальну роботу в дистанційному режимі. Викладачі всіх рівнів освіти роблять всі зусилля для того, щоб не знизити якість навчально-виховного процесу при дистанційному навчанні у сфері вищої освіти. Актуальною ця робота була також і для фахівців, фізичної культури і спорту. Вузівські викладачі (тренери) фізичної культури працюють над пошуком шляхів вирішення проблеми підвищення ефективності навчально-виховного процесу на заняттях з фізичної культури, незважаючи на складності освітньої діяльності в умовах обмежувальних заходів на сучасному етапі. За останні роки дослідження вчених в цій галузі ще раз підкреслюють важливість проведення досліджень цього напрямку. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55952 |
Appears in Collections: | XVI Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.pdf | 378.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.