Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55959
Title: Історія та перспективи розвитку інтелектуальних видів спорту в Україні на прикладі гри в шахи
Authors: Голубєва, Валентина Анатоліївна
Keywords: інтелектуальні види спорту
шахи
історія розвитку
перспективи
шахісті
стратегія
тактика
Issue Date: 17-Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Голубєва В.А. Історія та перспективи розвитку інтелектуальних видів спорту в Україні на прикладі гри в шахи // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVI Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 58 - 60.
Abstract: Поряд з рухливими спортивними іграми є менш рухливі-інтелектуальні ігри. Настільні ігри досить широко поширені та є невід'ємною частиною спортивного життя країни. До них відносяться: шахи, шашки, го, сянці, нарди та інші картярські ігри, такі як бридж, покер. З розумових видів спорту проводяться змагання різних рівнів, переможці в яких отримують високі преміальні винагороди, а учасники виконують спортивні розряди та звання. Прихильники ігрових видів ототожнюють спорт з фізичною боротьбою команд-суперниць і очевидними результатами у вигляді голів або набраних балів. Для них розумові види спорту, на прикладі шахів, залишаються несерйозною розвагою, позбавленою видовищності. Такий підхід суперечить традиціям і нормам. Популярні види спорту передбачають досягнення значущих результатів і розвиток навичок спортсменів. Ці критерії застосовуються і до шахів. Без тренувань, гравці не зможуть застосовувати теоретичні знання, а емоційна і фізична форма не дозволять витримати турнірні навантаження. Результатами розвитку шахістів стають постійне зростання майстерності, отримання звань відповідно до системи ФІДЕ, збільшення рейтингу Ело і завоювання титулів на змаганнях.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55959
Appears in Collections:XVI Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2021)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.