Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56186
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вржесневська, Ганна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Курисько, Ігор Васильович | - |
dc.contributor.author | Вржесневський, Іван Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-15T05:21:59Z | - |
dc.date.available | 2022-08-15T05:21:59Z | - |
dc.date.issued | 2021-06-17 | - |
dc.identifier.citation | Вржесневська Г.І., Курисько І.В., Вржесневський І.І. Ідеали та цінності олімпізму у проблемному полі сучасної педагогіки // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVI Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 42 - 45. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56186 | - |
dc.description.abstract | Процеси подальших трансформацій притаманні сучасному суспільству «пост модерна» оптимізують формування активної життєвої позиції людини в контексті перспектив її перманентної самореалізації. У педагогічному контексті ці тренди находять втілення у концепції безперервної освіти. На жаль, ці ж тренди не в повній мірі стосуються аспектів індивідуального фізичного розвитку (фіз. підготовленості, фіз. навантажень, індивідуальних фіз.. практик і «тілесності» людини у цілому). Типовий молодий представник сучасного соціуму, homo economicus, орієнтується на «раціональний вибір» як найменш затратний та найбільш продуктивний у суспільстві споживання. Ця раціональність відповідає звичним рамкам його соціуму, параметрам зовнішньої успішності і заохочує фізичну інертність (як квазіекономію зусиль і часу) і меркантильні інтереси індивіда. Така світоглядна позиція відсуває на другий план (а при наявності залежності від віртуального світу і за межі свідомості) можливості фізичного розвитку та самовдосконалення підростаючих поколінь і головне – саморозвитку особистості. В умовах постійної «раціоналізації» губляться перспективні орієнтири всебічного гармонійного розвитку людини. На цьому тлі олімпійська тематика, історичні витоки олімпізму, його традиції , ідеали,цінності, етичні та моральні установки досі не втратили свого потенціалу, залишаються затребуваними в освітньому та міжкультурному просторі різних народів та країн, заповнюючи особливу нішу в можливостях розвитку особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | олімпізм | uk_UA |
dc.subject | трансформації | uk_UA |
dc.subject | самореалізація | uk_UA |
dc.subject | самовдосконалення | uk_UA |
dc.subject | соціум | uk_UA |
dc.subject | розвиток людини | uk_UA |
dc.title | Ідеали та цінності олімпізму у проблемному полі сучасної педагогіки | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | XVI Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІДЕАЛИ ТА ЦІННОСТІ ОЛІМПІЗМУ У ПРОБЛЕМНОМУ ПОЛІ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ.pdf | 375.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.