Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56198
Назва: | Здоровий спосіб життя як предмет аналізу та самоаналізу студентської молоді |
Автори: | Фотинюк, Володимир Григорович |
Ключові слова: | здоровий спосіб життя студентська молодь самоаналіз формування мотивація аналіз |
Дата публікації: | 17-чер-2021 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Фотинюк В.Г. Здоровий спосіб життя як предмет аналізу та самоаналізу студентської молоді // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVI Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 142 - 144. |
Короткий огляд (реферат): | Формування здорового способу життя студентської молоді є однієї з важливих сучасних соціально-педагогічних проблем. До її позитивного розв’язання причетні батьки, держава, ВОЗ, наукові установи, громадськість, що мають при цьому свої конкретні завдання та функції. Через різноманітні аспекти та засоби діяльності (управлінські, організаційні, матеріально-технічні, наукові, психолого-педагогічні, навчально-виховні) вони створюють необхідні умови для ведення молоддю здорового способу життя, здійснюють практично відповідні впливи на інтелектуальну моральну, мотиваційну, діяльнісну, емоційно-вольову сфери студентської молоді. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56198 |
Розташовується у зібраннях: | XVI Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК ПРЕДМЕТ АНАЛІЗУ ТА САМОАНАЛІЗУ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ.pdf | 342.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.