Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56205
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вржесневський, Іван Іванович | - |
dc.contributor.author | Пахомов, Василь Іванович | - |
dc.contributor.author | Матієнко-Купріянов, Володимир Іванович | - |
dc.contributor.author | Карпухіт, Володимир Георгійович | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-16T11:56:34Z | - |
dc.date.available | 2022-08-16T11:56:34Z | - |
dc.date.issued | 2021-06-17 | - |
dc.identifier.citation | Вржесневський І.І., Пахомов В.І., Матієнко-Купріянов В.І., Карпухін В.Г. «Вибір» у когнітивному дисонансі як системоутворюючий фактор світогляду людини // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVI Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 46 - 48. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56205 | - |
dc.description.abstract | Обмеження фізичних зусиль і рухової активності людини в умовах сучасного постіндустріального суспільства, в ідеалі, має стимулювати пошук впливів з метою компенсації наростаючого негативного дисбалансу. Удосконалення і модернізація фізичного виховання молоді, в рамках такого пошуку, вимагає істотного розширення предметного поля з вторгненням в наукові сфери філософії, антропології, соціології та особливо психології. Педагогічний контекст зазначених досліджень найбільш доцільно розглядати у визначенні індивідуальної перспективи кожної окремої людини. Одночасно треба визнати, що саме у педагогічній площині процесу фізичного виховання присутні ряд загальних для всіх проблемних факторів що мають складні психологічні підтексти. Нажаль, у сучасній теорії і методиці фізичної культури, і фізичного виховання зокрема, не приділяється належної уваги більшості з цих факторів. У той же час, ігнорування цих обставин, ставить під сумнів ефективність подальшого використання отриманих учнем в процесі фізичного виховання знань, умінь і навичок. Варіативність впливу співвідношення цих факторів між собою досить висока і змінюється безпосередньо в залежності від індивідуальних особливостей контингенту учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | когнітивний дисонанс | uk_UA |
dc.subject | світогляд людини | uk_UA |
dc.subject | постіндустріальне суспільство | uk_UA |
dc.subject | фактори | uk_UA |
dc.subject | нововведення | uk_UA |
dc.subject | вибір | uk_UA |
dc.title | Вибір у когнітивному дисонансі як системоутворюючий фактор світогляду людини | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | XVI Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
«ВИБІР» У КОГНІТИВНОМУ ДИСОНАНСІ ЯК СИСТЕМОУТВОРЮЮЧИЙ ФАКТОР СВІТОГЛЯДУ ЛЮДИНИ.pdf | 355.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.