Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56256
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.date.accessioned2022-09-10T19:43:18Z-
dc.date.available2022-09-10T19:43:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2023-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56256-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Оцінка маркетингових інновацій і ризиків» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the educational discipline "Evaluation of marketing innovations and risks" was developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education". approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and the corresponding normative documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з питань оцінки маркетингових інновацій та аналізу впливу ризиків їх реалізації. Метою викладання дисципліни є формування компетентностей щодо теоретичного пізнання та методичних основ, принципів, завдань та функцій інноваційним розвитком підприємства га оцінки маркетингових інновацій та ризиків, а саме: інноваційний процес і роль маркетингу в ньому, інновації в маркетингу, кпієнтоорієнтованість та розвиток взаємовідносин із клієнтом, інновації в товарній та ціновій політиці, інновації у збутовій політиці та маркетингових комунікаціях, специфіка управління ризиками та методологія їх оцінки.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is a theoretical and practical basis a set of knowledge and skills that form the profile of an assessment specialist marketing innovations and analysis of the impact of the risks of their implementation. The purpose of teaching the discipline is the formation of competences in relation to theoretical knowledge and methodical foundations, principles, tasks and functions innovative development of the enterprise and assessment of marketing innovations and risks, and namely: the innovation process and the role of marketing in it, innovations in marketing, customer orientation and development of relations with the client, innovations in product and price policy, innovations in sales policy and marketing communications, specifics risk management and their assessment methodology.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectmarketing innovationsuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Оцінка маркетингових інновацій і ризиків"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Evaluation of marketing innovations and risks"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РП_Оцінка маркетингових інновацій і ризиків.pdfробоча програма1.03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.