Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманенкова, Юлия-
dc.contributor.authorРоманенкова, Юлія-
dc.contributor.authorRomanenkova, Julia-
dc.date.accessioned2022-10-07T08:32:26Z-
dc.date.available2022-10-07T08:32:26Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРоманенкова Ю. XVI століття як «батьківщина» автопортрету: передумови виникнення, світогдядні засади / Ю. Романенкова // Молодий вчений. - Херсон: Видавництво "Молодий вчений",2015. - Вип. - 9(24). - С. 109-118uk_UA
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56542-
dc.description.abstractСтаття присвячена феномену автопортрету в мистецтві Ренесансу та маньєризму. Висвітлено причини, передумови виникнення цього різновиду портретного жанру, проаналізовано специфіку світоглядної парадигми XVI ст., що призвела до появи інтересу митців до відображення власного «Я» у мистецтві. Явище висвітлено на матеріалі автопортрету у творчості італійських, нідерландських, німецьких, французьких майстрів доби Відродження та маньєризму, акцентовано специфічні особливості жіночого автопортрету в досліджувану добу.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена феномену автопортрета в искусстве Ренессанса и маньеризма. Освещены причины, предпосылки возникновения этой разновидности портретного жанра, проанализирована специфика мировоззренческой парадигмы XVI в., приведшей к появлению интереса художников к отображению собственного «Я» в искусстве. Явление освещено на материале автопортрета в творчестве итальянских, нидерландских, немецких, французских мастеров эпохи Возрождения и маньеризма, акцентированы специфические особенности женского автопортрета в исследуемую эпоху.uk_UA
dc.description.abstractThe article discusses the phenomenon of self-portrait in fine arts of Renaissance and Mannerism. The reasons, preconditions of formation of this type of portrait genre have been analyzed, the specificity of the ideological paradigm of the XVIth century, that became a reason of activating of interest of artists to their own person in art, has been explained. The phenomenon comes into question on the material of the self-portrait in creative work of Italian; Dutch, German, French artists of Renaissance and Mannerism, specific features of the female self-portrait of the studied period are accented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво "Молодий вчений"uk_UA
dc.subjectРенесансuk_UA
dc.subjectманьєризмuk_UA
dc.subjectавтопортретuk_UA
dc.subjectживописuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectхудожникuk_UA
dc.subjectРенессансuk_UA
dc.subjectманьеризмuk_UA
dc.subjectавтопортретuk_UA
dc.subjectживописьuk_UA
dc.subjectискусствоuk_UA
dc.subjectхудожникuk_UA
dc.subjectRenaissanceuk_UA
dc.subjectMannerismuk_UA
dc.subjectpaintinguk_UA
dc.subjectself-portraituk_UA
dc.subjectartuk_UA
dc.subjectartistuk_UA
dc.titleXVI століття як «батьківщина» автопортрету: передумови виникнення, світогдядні засадиuk_UA
dc.title.alternativeXVI век как «родина автопортрета»: предпосылки возникновения, мировоззренческий фундаментuk_UA
dc.title.alternativeXVI cеntury as “motherland” of self-portrait: background, ideologial basisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc7.75(045)uk_UA
Appears in Collections:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
molv_2015_92__30 (1).pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.