Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57211
Название: | Використання нестандартних методів профілактики емоційного вигорання викладачів у воєнний час |
Другие названия: | The use of non-standard methods of prevention of emotional burnout of teachers in wartime |
Авторы: | Дацун, Олена Вікторівна Datsun, Olena Демченко, Наталія Іванівна Demchenko, Nataliia |
Ключевые слова: | емоційне вигорання викладачі профілактика емоційного вигорання система освіти emotional burnout teachers prevention of emotional burnout education system |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара |
Библиографическое описание: | Дацун О., Демченко Н. Використання нестандартних методів профілактики емоційного вигорання викладачів у воєнний час / О. Дацун, Н. Демченко // Психолого-педагогічні передумови успішності функціонування особистості в інформаційному суспільстві. – Дніпро, 2022. – С. 162-164 |
Краткий осмотр (реферат): | Профілактика емоційного вигорання викладачів є завжди однією з актуальних проблем психологічної служби в системі освіти. Сьогодні, коли викладачі працюють в найскладніших умовах – майже два роки онлайн / офлайн роботи через загрозу COVID-19 і тепер в умовах війни тема емоційного вигорання викладачів, на нашу дуку, має вирішуватись на державному рівні. Адже забезпечення нормального функціонування навчального процесу, збереження психічного здоров’я учнів та студентів можливе лише за умови наявності психічно здорового викладача. Prevention of emotional burnout of teachers is always one of the urgent problems of psychological service in the education system. Today, when teachers work in the most difficult conditions - almost two years of online / offline work due to the threat of COVID-19 and now in the conditions of war, the topic of emotional burnout of teachers, in our opinion, should be resolved at the state level. After all, ensuring the normal functioning of the educational process, preserving the mental health of pupils and students is possible only if there is a mentally healthy teacher. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57211 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дацун, Демченко_тези.pdf | Тези | 142.36 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.