Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57843
Назва: | Мобільний додаток діагностики автомобіля по протоколу OBD II |
Автори: | Волошин, Григорій Володимирович |
Ключові слова: | дипломна робота мобільний додаток дизайн інтерфейс діагностика автомобіля розробка системи |
Дата публікації: | чер-2022 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Короткий огляд (реферат): | У сучасності автомобільний вид транспорту найбільший по кількості перевезень і пасажирів, і вантажу, ще він найбільш гнучкий, та універсальний, саме завдяки йому, забезпечується своєчасність доставки. Одною з головних задач автомобільної індустрії є забезпечення безпеки при перевезенні вантажів та пасажирів. На безпеку перевезення впливає чимало факторів, таких як: порушення правил дорожнього руху, недотримання дистанції, водіння у нетверезому стані, виїзд на смугу протилежного руху, перевищення швидкості, неуважність та поломки автомобіля. Резюмуючи, можна стверджувати, що основним чинником ДТП є людський фактор. Проаналізовавши світову статистику автокатастроф, світове товариство захотіло прибрати цей фактор. Саме тому, на сьогоднішній день, всі провідні автовиробничі компанії, такі як BMW, General Motors, Mercedes, Ford, та інші, не шкодуючи гроші вкладають у створення новітніх систем для виробництва безпілотних автомобілів. На даний момент, компанія яка більше за інших досягла успіху в розробці автопілота, це Tesla. З кожним роком автопілот на базі нейронних мереж все покращує свої результати, адже кількість навчальних даних збільшується. Так за даними третього кварталу 2021 року, авто Tesla що використовували автопілот в 3.1 рази рідше потрапляли в ДТП, аніж автівки з ручним керуванням. Проте, це не останнє, що можуть поліпшити автовиробники, за для зменшення кількості автокатастроф. Ще залишаються поломки автомобілів, чи їх окремих деталей. В цьому напрямку, за останнє десятиріччя виробники авто також зробили великі кроки. За допомогою суперкомп’ютерів модулюються аварії, після чого конструктори вносять правки в проекти, винаходяться новітні матеріали, що в свою чергу покращують показники нових моделей. Крім цього, системи самодіагностики є в кожній новій автівці, та навіть, все частіше, їх вмонтовують в бортові комп’ютери. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: Нечипорук В.В. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57843 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування (ОС бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФККПІ_2022_123_Волошин_Г_В.pdf | дипломна робота | 1.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.