Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57843
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волошин, Григорій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-02T09:04:05Z | - |
dc.date.available | 2023-02-02T09:04:05Z | - |
dc.date.issued | 2022-06 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57843 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: Нечипорук В.В. | uk_UA |
dc.description.abstract | У сучасності автомобільний вид транспорту найбільший по кількості перевезень і пасажирів, і вантажу, ще він найбільш гнучкий, та універсальний, саме завдяки йому, забезпечується своєчасність доставки. Одною з головних задач автомобільної індустрії є забезпечення безпеки при перевезенні вантажів та пасажирів. На безпеку перевезення впливає чимало факторів, таких як: порушення правил дорожнього руху, недотримання дистанції, водіння у нетверезому стані, виїзд на смугу протилежного руху, перевищення швидкості, неуважність та поломки автомобіля. Резюмуючи, можна стверджувати, що основним чинником ДТП є людський фактор. Проаналізовавши світову статистику автокатастроф, світове товариство захотіло прибрати цей фактор. Саме тому, на сьогоднішній день, всі провідні автовиробничі компанії, такі як BMW, General Motors, Mercedes, Ford, та інші, не шкодуючи гроші вкладають у створення новітніх систем для виробництва безпілотних автомобілів. На даний момент, компанія яка більше за інших досягла успіху в розробці автопілота, це Tesla. З кожним роком автопілот на базі нейронних мереж все покращує свої результати, адже кількість навчальних даних збільшується. Так за даними третього кварталу 2021 року, авто Tesla що використовували автопілот в 3.1 рази рідше потрапляли в ДТП, аніж автівки з ручним керуванням. Проте, це не останнє, що можуть поліпшити автовиробники, за для зменшення кількості автокатастроф. Ще залишаються поломки автомобілів, чи їх окремих деталей. В цьому напрямку, за останнє десятиріччя виробники авто також зробили великі кроки. За допомогою суперкомп’ютерів модулюються аварії, після чого конструктори вносять правки в проекти, винаходяться новітні матеріали, що в свою чергу покращують показники нових моделей. Крім цього, системи самодіагностики є в кожній новій автівці, та навіть, все частіше, їх вмонтовують в бортові комп’ютери. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | мобільний додаток | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | інтерфейс | uk_UA |
dc.subject | діагностика автомобіля | uk_UA |
dc.subject | розробка системи | uk_UA |
dc.title | Мобільний додаток діагностики автомобіля по протоколу OBD II | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування (ОС бакалавр) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФККПІ_2022_123_Волошин_Г_В.pdf | дипломна робота | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.