Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58769
Title: | Навчально-методичний комплекс дисципліни "Системний аналіз"(«Інформаційні технології пректування») |
Other Titles: | Educational and methodical complex of discipline "System analysis"(«Design Information Technologies») |
Authors: | Віноградов, Микола Vinogradov, Mykola |
Keywords: | системний аналіз інформаційні технології захист інформації теорії конфлікту статистична обробка даних system analysis information protection statistical data processing information technologies conflict theory |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Abstract: | Навчальна дисципліна «Системний аналіз» є є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі інформаційні технології в авіаційній галузі. Метою навчальної дисципліни є формування базових знань, умінь і навичок у студентів з системного аналізу як наукової і прикладної дисципліни, достатніх для подальшого продовження освіти і самоосвіти в області обчислювальної техніки й інформаційних систем різного призначення. The educational discipline "System Analysis" is the theoretical and practical basis of the body of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of information technology in the aviation industry. The purpose of the discipline is to form basic knowledge, skills and skills among students in system analysis as a scientific and applied discipline, sufficient for further continuation of education and self-education in the field of computer science and information systems for various purposes. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58769 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси кафедри комп’ютерних інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РП_СА(ТП).PDF | Робоча програма навчальної дисципліни «Інформаційні технології проектування» | 6.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.