Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorМаловічко, Андрій-
dc.date.accessioned2023-04-28T12:05:31Z-
dc.date.available2023-04-28T12:05:31Z-
dc.date.issued2018-10-24-
dc.identifier.citationШевченко А.В., Маловічко А. Інформаційні технології забезпечення маркетингової діяльності / А.В. Шевченко, А. Маловічко // Перспективи і виклики глобального маркетингу: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - К., 2018, – 116 с. - С. 9-11uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59206-
dc.descriptionГлобальний процес інформатизації обумовлений стрімким розвитком науково-технічного прогресу, переходом до нових поколінь наукоємних технологій, систем техніки і матеріалів та нового вигляду інформаційного обміну, що викликає кардинальні зміни структури і характеру світового економічного і соціального розвитку. Це основа визначення нової стадії в розвитку суспільства – інформаційного суспільства, в якому в значних масштабах проводиться, накопичується, виробляється і споживається величезна кількість інформації і де постійно розвивається сфера інформаційних послуг.uk_UA
dc.description.abstractІнформаційна складова забезпечує не лише орієнтацію в процесах і явищах в навколишньому маркетинговому середовищі, але й дозволяє оптимізувати побудову маркетингових програм і ухвалення управлінських рішень та реалізовувати стратегію активного впливу на формування ринкового попиту і стимулювання збуту, конструювати ринок, а також здійснювати інформаційну, а не лише збутову, атаки на певні ринкові сегменти. Нові технології інформаційних систем дали основу високоефективним, науково обґрунтованим, комплексним маркетинговим дослідженням, підготувати базу для побудови якісних маркетингових програм і розробки оптимальних планів розвитку виробничо-збутової і науково-технічної діяльності компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectглобальний маркетингuk_UA
dc.titleІнформаційні технології забезпечення маркетингової діяльностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Шевченко_Маловічко.pdfТези393.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.